Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh rekonstrukce traťového úseku Chlumec nad Cidlinou - Trutnov, km 103,7 - km 107,109
Pěknicová, Daniela ; Vrba, Tomáš (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na rekonstrukci jednokolejné železniční celostátní tratě Chlumec nad Cidlinou - Trutnov v úseku, který začíná před železniční zastávkou Prosečné v km 103,7 a končí v km 107,109 napojením na výhybku č. 15 v železniční stanici Hostinné. V rámci práce je navržená konstrukce železničního svršku s nově navrženými geometrickými parametry koleje. Dále je vyřešeno odvodnění tratě a návrh technologie provádění prací.
Návrh optimalizace traťového úseku Častolovice – Solnice v km 9,4 – 11,6
Faltýnek, Petr ; Burda, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Návrh optimalizace traťového úseku Častolovice – Solnice v km 9,4 – 11,6. Návrh zvýšení traťové rychlosti na maximální možnou hodnotu, skladba železničního svršku a návrh typu konstrukce železničních přejezdů. Ve vybraném úseku bude navržena rekonstrukce zastávky Rychnov nad Kněžnou. Návrh rekonstrukce odvodnění.
Napojení JV obchvatu města Jihlavy-křižovatka silnic I/38 a II/523
Kozák, Petr ; Kutín, Ivan (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vyhledávací studie uzlu silnic I/38 a II/523 a dále napojení výhledových tras Velkého městského okruhu (VMO) a Jihovýchodního obchvatu (JVO) města Jihlavy v okrese Jihlava, kraj Vysočina. Dopravní stavba bude řešit výhledové etapové napojení výše zmíněných komunikací v časových horizontech jejich výstavby. Návrh využívá v maximální možné míře stávající komunikace a předchozí etapy výstavby, s ohledem na minimální náklady. Dopravní stavba se nachází na Českomoravské vrchovině. Její terén je kopcovitý, rybničnatý a skládá se ze zemědělské půdy. Stavba bude navržena za účelem plynulého propojení všech uvažovaných dopravních proudů v dané lokalitě.
Rekonstrukce žst. Letohrad
Dušek, Erik ; Wrana, Radim (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rekonstrukcí železniční stanice Letohrad. Jejím cílem je návrh nových nástupišť vyhovující pro přístup osob se sníženou schopností pohybu a orientace. Práce déle řeší nutné úpravy kolejiště vyvolané vložením nových nástupišť. Nedílnou součástí práce jsou úpravy železničního svršku, spodku a systému odvodnění stanice.
Bytový dům
Strejček, Michal ; Skřek, Daniel (oponent) ; Donaťáková, Dagmar (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je zpracování projektové dokumentace pro provádění stavby bytového domu. Dům se nachází na mírně svažitém pozemku. Bytový dům je navržen jako terasový s ustupujícími podlažími. Má dvě nadzemní podlaží a suterén, který je částečně pod zemí a část vystupuje nad terén. V suterénu se nachází hromadná garáž se čtyřmi parkovacími místy. V prvním nadzemním podlaží se nachází 2 byty dispozice 3+kk, ve druhém nadzemním podlaží jsou 2 byty dispozice 2+kk. Konstrukční systém je stěnový. Obvodové zdivo v suterénu je z bednících betonových tvarovek ztraceného bednění. Obvodové zdivo nadzemních podlaží je z keramického zdiva Porotherm a je zatepleno kontaktním systémem ETICS. Vnitřní zdivo je vyzděno z keramických zdicích prvků Porotherm. Objekt je založený na základových pasech a je zastřešený plochou jednoplášťovou střechou. Vodorovné konstrukce jsou z předpjatých panelů Spiroll a z monolitických železobetonových desek.
Návrh rekonstrukce úseku železniční tratě mezi žst. Uničov a žst. Šumperk, km 29,3 - 32,2
Hybner, Michal ; Vacek, Josef (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je rekonstrukce jednokolejné železniční trati Uničov - Šumperk v km 29,3 - 32,2. Úkolem je navrhnout úpravu geometrických parametrů koleje a vhodnou skladbu železničního svršku. Při rekonstrukci je nutné řešit železniční přejezdy podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce je potřeba navrhnout obnovu odvodnění tratě a technologii práce.
Rekonstrukce žst. Hrušovany u Brna
Ječmínková, Michaela ; Louma, Jaroslav (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh úpravy nástupišť respektující požadavky na přístup osob s omezenou schopností pohybu a orientace. V této souvislosti byly navrženy tři nové nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Dále byly navrženy potřebné úpravy kolejiště vyvolané vložením nástupišť a rekonstrukce odvodnění. Navržené řešení také počítá s opětovným zprovozněním tratě Hrušovany u Brna - Židlochovice.
Rekonstrukce žs. Bystřice pod Hostýnem
Švanda, Tomáš ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Bystřice pod Hostýnem tak, aby vyhovovala současnému a výhledovému provozu. Hlavním úkolem rekonstrukce je vložení nástupišť splňujících požadavky pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace.
Analýza rizik veřejného stavebního projektu
Sedlák, Břetislav ; Witala,, Lukáš (oponent) ; Korytárová, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce „Analýza rizik veřejného stavebního projektu“ je zaměřena na problematiku rizikovosti projektů financovaných veřejným sektorem. Práce se skládá z části teoretické a praktické. V teoretické části je popsána strukturální politika Evropské unie a fondy z nichž jsou podporovány veřejné projekty. Další kapitola se věnuje klasifikaci, měření a řízení rizika. V praktické části je popsáno financování infrastrukturního projektu a jeho možných rizik s vyjádřením jejich významnosti a návrhem na jejich eliminaci. Analýza těchto rizik může sloužit pracovníkům veřejné zprávy obce jako podklad pro řízení rizik vzniklých při výstavbě projektu vodovodu a kanalizace.
Bytový dům
Strejček, Michal ; Skřek, Daniel (oponent) ; Donaťáková, Dagmar (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je zpracování projektové dokumentace pro provádění stavby bytového domu. Dům se nachází na mírně svažitém pozemku. Bytový dům je navržen jako terasový s ustupujícími podlažími. Má dvě nadzemní podlaží a suterén, který je částečně pod zemí a část vystupuje nad terén. V suterénu se nachází hromadná garáž se čtyřmi parkovacími místy. V prvním nadzemním podlaží se nachází 2 byty dispozice 3+kk, ve druhém nadzemním podlaží jsou 2 byty dispozice 2+kk. Konstrukční systém je stěnový. Obvodové zdivo v suterénu je z bednících betonových tvarovek ztraceného bednění. Obvodové zdivo nadzemních podlaží je z keramického zdiva Porotherm a je zatepleno kontaktním systémem ETICS. Vnitřní zdivo je vyzděno z keramických zdicích prvků Porotherm. Objekt je založený na základových pasech a je zastřešený plochou jednoplášťovou střechou. Vodorovné konstrukce jsou z předpjatých panelů Spiroll a z monolitických železobetonových desek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.