| |
| |
|
Napojení JV obchvatu města Jihlavy-křižovatka silnic I/38 a II/523
Kozák, Petr ; Kutín, Ivan (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vyhledávací studie uzlu silnic I/38 a II/523 a dále napojení výhledových tras Velkého městského okruhu (VMO) a Jihovýchodního obchvatu (JVO) města Jihlavy v okrese Jihlava, kraj Vysočina. Dopravní stavba bude řešit výhledové etapové napojení výše zmíněných komunikací v časových horizontech jejich výstavby. Návrh využívá v maximální možné míře stávající komunikace a předchozí etapy výstavby, s ohledem na minimální náklady. Dopravní stavba se nachází na Českomoravské vrchovině. Její terén je kopcovitý, rybničnatý a skládá se ze zemědělské půdy. Stavba bude navržena za účelem plynulého propojení všech uvažovaných dopravních proudů v dané lokalitě.
|
|
Rekonstrukce žst. Letohrad
Dušek, Erik ; Wrana, Radim (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rekonstrukcí železniční stanice Letohrad. Jejím cílem je návrh nových nástupišť vyhovující pro přístup osob se sníženou schopností pohybu a orientace. Práce déle řeší nutné úpravy kolejiště vyvolané vložením nových nástupišť. Nedílnou součástí práce jsou úpravy železničního svršku, spodku a systému odvodnění stanice.
|
|
Bytový dům
Strejček, Michal ; Skřek, Daniel (oponent) ; Donaťáková, Dagmar (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je zpracování projektové dokumentace pro provádění stavby bytového domu. Dům se nachází na mírně svažitém pozemku. Bytový dům je navržen jako terasový s ustupujícími podlažími. Má dvě nadzemní podlaží a suterén, který je částečně pod zemí a část vystupuje nad terén. V suterénu se nachází hromadná garáž se čtyřmi parkovacími místy. V prvním nadzemním podlaží se nachází 2 byty dispozice 3+kk, ve druhém nadzemním podlaží jsou 2 byty dispozice 2+kk. Konstrukční systém je stěnový. Obvodové zdivo v suterénu je z bednících betonových tvarovek ztraceného bednění. Obvodové zdivo nadzemních podlaží je z keramického zdiva Porotherm a je zatepleno kontaktním systémem ETICS. Vnitřní zdivo je vyzděno z keramických zdicích prvků Porotherm. Objekt je založený na základových pasech a je zastřešený plochou jednoplášťovou střechou. Vodorovné konstrukce jsou z předpjatých panelů Spiroll a z monolitických železobetonových desek.
|
| |
|
Rekonstrukce žst. Hrušovany u Brna
Ječmínková, Michaela ; Louma, Jaroslav (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh úpravy nástupišť respektující požadavky na přístup osob s omezenou schopností pohybu a orientace. V této souvislosti byly navrženy tři nové nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Dále byly navrženy potřebné úpravy kolejiště vyvolané vložením nástupišť a rekonstrukce odvodnění. Navržené řešení také počítá s opětovným zprovozněním tratě Hrušovany u Brna - Židlochovice.
|
| |
|
Analýza rizik veřejného stavebního projektu
Sedlák, Břetislav ; Witala,, Lukáš (oponent) ; Korytárová, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce „Analýza rizik veřejného stavebního projektu“ je zaměřena na problematiku rizikovosti projektů financovaných veřejným sektorem. Práce se skládá z části teoretické a praktické. V teoretické části je popsána strukturální politika Evropské unie a fondy z nichž jsou podporovány veřejné projekty. Další kapitola se věnuje klasifikaci, měření a řízení rizika. V praktické části je popsáno financování infrastrukturního projektu a jeho možných rizik s vyjádřením jejich významnosti a návrhem na jejich eliminaci. Analýza těchto rizik může sloužit pracovníkům veřejné zprávy obce jako podklad pro řízení rizik vzniklých při výstavbě projektu vodovodu a kanalizace.
|
|
Bytový dům
Strejček, Michal ; Skřek, Daniel (oponent) ; Donaťáková, Dagmar (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je zpracování projektové dokumentace pro provádění stavby bytového domu. Dům se nachází na mírně svažitém pozemku. Bytový dům je navržen jako terasový s ustupujícími podlažími. Má dvě nadzemní podlaží a suterén, který je částečně pod zemí a část vystupuje nad terén. V suterénu se nachází hromadná garáž se čtyřmi parkovacími místy. V prvním nadzemním podlaží se nachází 2 byty dispozice 3+kk, ve druhém nadzemním podlaží jsou 2 byty dispozice 2+kk. Konstrukční systém je stěnový. Obvodové zdivo v suterénu je z bednících betonových tvarovek ztraceného bednění. Obvodové zdivo nadzemních podlaží je z keramického zdiva Porotherm a je zatepleno kontaktním systémem ETICS. Vnitřní zdivo je vyzděno z keramických zdicích prvků Porotherm. Objekt je založený na základových pasech a je zastřešený plochou jednoplášťovou střechou. Vodorovné konstrukce jsou z předpjatých panelů Spiroll a z monolitických železobetonových desek.
|